THE BOOK 2017, een uitgave van Creative Belgium, bevat naar goede gewoonte een mooi overzicht van het beste werk van het afgelopen jaar, in dit geval dus 2016, op basis van de Creative Belgium Awards. Van design tot digital, van film tot radio, van direct tot integrated.
Het boek verschijnt deze week en is opnieuw uitgegeven door LannooCampus en te koop in een selectie boehandels. Voor de prijs moet u het niet laten: slechts 29.99 euro. Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium: “Het is onze missie om de Belgische creatieve sector en het werk dat bedrijven en ook mensen voortstuwt te eren, promoten en erkennen. Voor de Creative Belgium Awards van afgelopen jaar hebben we gewerkt aan nieuwe processen, nieuwe beoordelingscriteria, nieuwe categorieën en we hadden fantastische juryleden. Alle winnaars en shortlists zijn in dit jaarboek gepubliceerd. Ik hoop dat het boek de sector zal inspireren en stimuleren om te blijven werken aan een mooie toekomst voor merken.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]