Universal Insights kan je onderbrengen in de categorie technologische innovaties. Het monitoring tool is het resultaat van een exclusief partnerschap voor België tussen Trendiction, een Luxemburgs bedrijf gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data en Auxipress / The Cube. Dat heeeft het platform Talkwalker gecreëerd waarin de Belgische instelling haar zoekparameters heeft geïntegreerd. Ze zijn in zee gegaan met deze partner om onder zijn model een op zijn minst origineel tool te kunnen exploiteren. Het systeem wordt gevoed met data uit de traditionele media, die van oudsher worden verzameld door Auxipress. Daar voegen ze dan nog owned media en earned media data aan toe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]