Universal Insights kan je onderbrengen in de categorie technologische innovaties. Het monitoring tool is het resultaat van een exclusief partnerschap voor België tussen Trendiction, een Luxemburgs bedrijf gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data en Auxipress / The Cube. Dat heeeft het platform Talkwalker gecreëerd waarin de Belgische instelling haar zoekparameters heeft geïntegreerd. Ze zijn in zee gegaan met deze partner om onder zijn model een op zijn minst origineel tool te kunnen exploiteren. Het systeem wordt gevoed met data uit de traditionele media, die van oudsher worden verzameld door Auxipress. Daar voegen ze dan nog owned media en earned media data aan toe.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




