Alle inhoud gescreend door Universal Insights

Universal Insights kan je onderbrengen in de categorie technologische innovaties. Het monitoring tool is het resultaat van een exclusief partnerschap voor België tussen Trendiction, een Luxemburgs bedrijf gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data en Auxipress / The Cube. Dat heeeft het platform Talkwalker gecreëerd waarin de Belgische instelling haar zoekparameters heeft geïntegreerd. Ze zijn in zee gegaan met deze partner om onder zijn model een op zijn minst origineel tool te kunnen exploiteren. Het systeem wordt gevoed met data uit de traditionele media, die van oudsher worden verzameld door Auxipress. Daar voegen ze dan nog owned media en earned media data aan toe.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]