Universal Insights kan je onderbrengen in de categorie technologische innovaties. Het monitoring tool is het resultaat van een exclusief partnerschap voor België tussen Trendiction, een Luxemburgs bedrijf gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data en Auxipress / The Cube. Dat heeeft het platform Talkwalker gecreëerd waarin de Belgische instelling haar zoekparameters heeft geïntegreerd. Ze zijn in zee gegaan met deze partner om onder zijn model een op zijn minst origineel tool te kunnen exploiteren. Het systeem wordt gevoed met data uit de traditionele media, die van oudsher worden verzameld door Auxipress. Daar voegen ze dan nog owned media en earned media data aan toe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]