Alle smaken zijn toegelaten voor Apaq-W en Secondfloor


Sinds maandag 30 september is de eerste campagne ‘Fromages de chez Nous’, opgezet door Secondfloor voor de Apaq-W, te zien. De nieuwe campagne presenteert kazen vanuit het standpunt van de consument: er is zonder twijfel tussen een van deze ongelooflijke keuze aan Waalse kazen, een kaas die bij u past. Ter herinnering, Wallonië telt meer dan 170 producenten en 700 verschillende kazen.

Secondfloor presenteert enkele consumenten met humor, lichtheid en poëzie en identificeert sommige profielen als geliefden of dromers. De campagne speelt op televisie op la Une, la Deux en AB3 en vanaf volgende week op RTL-Tvi onder de vorm van een sponsoring van enkele flagship programma’s van het kanaal. Ook elders krijgt de campagne gehoor, met spots van 10” en 20” op Radio Contact en Vivacité, clippings in tijdschriften, een digitale component (Facebook en Auvio) een wedstrijd van de kaasmakers en een eigen campagnesite.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]