Sinds maandag 30 september is de eerste campagne ‘Fromages de chez Nous’, opgezet door Secondfloor voor de Apaq-W, te zien. De nieuwe campagne presenteert kazen vanuit het standpunt van de consument: er is zonder twijfel tussen een van deze ongelooflijke keuze aan Waalse kazen, een kaas die bij u past. Ter herinnering, Wallonië telt meer dan 170 producenten en 700 verschillende kazen.
Secondfloor presenteert enkele consumenten met humor, lichtheid en poëzie en identificeert sommige profielen als geliefden of dromers. De campagne speelt op televisie op la Une, la Deux en AB3 en vanaf volgende week op RTL-Tvi onder de vorm van een sponsoring van enkele flagship programma’s van het kanaal. Ook elders krijgt de campagne gehoor, met spots van 10” en 20” op Radio Contact en Vivacité, clippings in tijdschriften, een digitale component (Facebook en Auvio) een wedstrijd van de kaasmakers en een eigen campagnesite.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]