Sinds maandag 30 september is de eerste campagne ‘Fromages de chez Nous’, opgezet door Secondfloor voor de Apaq-W, te zien. De nieuwe campagne presenteert kazen vanuit het standpunt van de consument: er is zonder twijfel tussen een van deze ongelooflijke keuze aan Waalse kazen, een kaas die bij u past. Ter herinnering, Wallonië telt meer dan 170 producenten en 700 verschillende kazen.
Secondfloor presenteert enkele consumenten met humor, lichtheid en poëzie en identificeert sommige profielen als geliefden of dromers. De campagne speelt op televisie op la Une, la Deux en AB3 en vanaf volgende week op RTL-Tvi onder de vorm van een sponsoring van enkele flagship programma’s van het kanaal. Ook elders krijgt de campagne gehoor, met spots van 10” en 20” op Radio Contact en Vivacité, clippings in tijdschriften, een digitale component (Facebook en Auvio) een wedstrijd van de kaasmakers en een eigen campagnesite.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]