Allen loyaal met Shell GO+ en Serviceplan
In het voorjaar van 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+. Het doel van dit programma is klanten te binden en Shell als de ideale partner op de weg te positioneren. Shell GO+ biedt verschillende voordelen (voordelen op brandstof, op producten verkocht in Shell winkels, enz.) via de applicatie van het merk.
Vóór de lancering van dit programma vroeg Shell aan Serviceplan om een kwalitatief en kwantitatief consumentenonderzoek uit te voeren om de ontvangst van een nieuw Shell-getrouwheidsprogramma te meten (in België, Frankrijk en Luxemburg). Deze enquête werd uitgevoerd in samenwerking met Listen. Ook werd vooraf een interne communicatiecampagne gevoerd om het personeel van de stations aan te spreken. Het programma wordt in Shell-stations gepromoot via online en offline POS-materiaal.
Er is ook een mediacampagne ontwikkeld en uitgezonden op alle drie de markten, met als doel het loyaliteitsprogramma te promoten en consumenten aan te moedigen de Shell-applicatie te downloaden om te profiteren van bonuspunten en andere voordelen. Ten slotte wordt er een activatiecampagne gelanceerd in Shell-stations, om de mediacampagne te versterken, met als uiteindelijk doel mensen ertoe te brengen de Shell-app te downloaden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]