Televisie heeft zich snel gepositioneerd als het medium dat het best is aangepast aan het digitale tijdperk. Langzaam maar zeker heeft het tal van functies geïntegreerd, zodat kijkers in avant-première series kunnen bekijken, het journaal kunnen herbekijken, een product kunnen bestellen, terecht kunnen op het tweede scherm, … Kortom, alles ging goed … Maar toen televisiedistributeurs internet, televisie én telefonie gingen aanbieden in één pakket, wisten televisiezenders niet onmiddellijk welke rol ze moesten spelen. Voor de kijker/internetgebruiker heeft internet aan televisie een nieuwe dimensie gegeven op het vlak van interactiviteit en mobiliteit. Voor de zenders doen er zich verschillende problemen voor: uitgesteld tvkijken, een functie die wordt aangeboden door de digitale decoders, en televisiedistributeurs die nu ook zelf content aanbieden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]