Alles ging goed in het beste van twee werelden
Televisie heeft zich snel gepositioneerd als het medium dat het best is aangepast aan het digitale tijdperk. Langzaam maar zeker heeft het tal van functies geïntegreerd, zodat kijkers in avant-première series kunnen bekijken, het journaal kunnen herbekijken, een product kunnen bestellen, terecht kunnen op het tweede scherm, … Kortom, alles ging goed … Maar toen televisiedistributeurs internet, televisie én telefonie gingen aanbieden in één pakket, wisten televisiezenders niet onmiddellijk welke rol ze moesten spelen. Voor de kijker/internetgebruiker heeft internet aan televisie een nieuwe dimensie gegeven op het vlak van interactiviteit en mobiliteit. Voor de zenders doen er zich verschillende problemen voor: uitgesteld tvkijken, een functie die wordt aangeboden door de digitale decoders, en televisiedistributeurs die nu ook zelf content aanbieden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]