In sport gebeuren de meest waanzinnige dingen. Acht keer scoren tegen Messi, twee rode kaarten in de laatste minuut, noem maar op. In sport kan alles. Dat is dan ook de nieuwe centrale koepel die SILK voor alle sportkanalen van Proximus uitwerkte. Vanaf 3 november is deze nieuwe slagzin te zien op social media. De focus ligt in eerste instantie op de UEFA Champions League, die exclusief op Proximus te zien is.
Maar SILK en Proximus speelden ook al slim in op de Ronde van Vlaanderen en de overwinning van Antwerp tegen Tottenham.
Later zal alle communicatie rond de sportkanalen van Proximus onder de ‘In sport kan alles’-koepel worden thuisgebracht. Zo wil Proximus de Belgen niet alleen de eindeloze mogelijkheden van hun netwerk laten ontdekken, maar ook van sport. SILK ontwikkelde ook een radiospot die enkel in Franstalig België te horen is.
Credits
Client: Proximus
Client contacts: Tim Colman, Tijs Verthé
Ecosystem: SILK
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Olaf Meuleman, Johan Van Oeckel
Copywriter: Jonathan d'Oultremont
Client Service Director: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Project Managers: Cato Samyn, Matti Verhaegen
Strategy: Joeri Van Breedam
Production: FamousGrey Productions
Producers: Charlotte Bodson, Sara De Grave
Editor: Sven Vanhee, Jasper De Ryck
Post-production sound: Eli Sundermann
Digital Producer: Jeremy Demoor, Kenneth Boerjan
Digital Design: Fé Riské
Digital Banners: Jimmy Morrens