Jupiler lanceert een unieke collectie Rode Duivels-blikken voor de #ALLINRED-campagne voor het komende Europees Kampioenschap. Er zullen in totaal 18 verschillende blikken te vinden zijn, elk met een afbeelding van een Rode Duivel. Hiermee wil het merk niet alleen de Rode Duivels steunen, maar ook de supportersgevoelens versterken. Jupiler vindt het belangrijk om onze rode helden én de supporters op verschillende manieren te steunen en gaf vorige maand al de aftrap voor de #ALLINRED campagne door het Atomium in een rood jasje te steken. Binnenkort kleurt echter het hele land rood, want Jupiler wil heel het land als twaalfde man achter de Rode Duivels krijgen.
Naast de #ALLINRED tv-spot (zie hieronder) zal de campagne ook in supermarkten en cafés niet onopgemerkt blijven. Jupiler wil het supportersgevoel nog versterken door de lancering van 18 unieke blikken met afbeeldingen van de spelers, die beschikbaar zullen zijn in 33cl- en 50cl-formaat. Deze blikjes liggen sinds kort in de winkelrekken. In de loop van de campagne zullen er online ook Limited Edition boxes te winnen zijn.
“Jupiler en de Rode Duivels hebben al jarenlang een uitstekende samenwerking en de lancering van deze unieke collectie Rode Duivels-blikken is daar nogmaals het bewijs van. Met z’n allen samen zijn we #ALLINRED voor het EK,” zegt Arnaud Hanset, marketing director BeNeLux.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]