J. Walter Thompson pakt uit met een televisiespot voor ALLO RTL. Die promoot diens abonnement 14 op basis van zijn voordelige prijs-kwaliteitsverhouding. Het bureau bedacht een gigantische gsm om het heikele probleem van al te dure mobiele abonnementen aan te kaarten: de grootste is niet altijd de beste...
https://vimeo.com/173016425
Credits
Agency : J. Walter Thompson
Client : ALLO RTL
Creation : RR
Creative Director : Xavier Bouillon
Account: Olivia Gathy
Director: Jean-Christophe Deroubaix
Motion Designer: Nicolas Grandry
Post-Production: Cobalt
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]