De afgelopen jaren heeft Geldenaken laten zien dat het vooruit wil. De stad innoveerde, onder meer met de bouw van een nieuwe sporthal en een nieuwe commerciële ruimte, het digitaliseerde zijn diensten, creëerde nieuwe ruimtes voor jongeren enzovoort. Een evolutie die natuurlijk vroeg om een nieuwe grafische identiteit. In juni 2021 stelde Alpaga twee logo’s voor aan de inwoners van de stad, die vervolgens mochten stemmen op hun favoriete compositie.
Het bureau koos voor een grafische stijl met een speelse inslag om het samenhorigheidsgevoel van de inwoners te versterken. De nieuwe grafische identiteit, links op de foto, werd op maandag 25 april officieel onthuld tijdens een persconferentie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]