Alpaga moderniseert stad Geldenaken

De afgelopen jaren heeft Geldenaken laten zien dat het vooruit wil. De stad innoveerde, onder meer met de bouw van een nieuwe sporthal en een nieuwe commerciële ruimte, het digitaliseerde zijn diensten, creëerde nieuwe ruimtes voor jongeren enzovoort. Een evolutie die natuurlijk vroeg om een nieuwe grafische identiteit. In juni 2021 stelde Alpaga twee logo’s voor aan de inwoners van de stad, die vervolgens mochten stemmen op hun favoriete compositie.

Het bureau koos voor een grafische stijl met een speelse inslag om het samenhorigheidsgevoel van de inwoners te versterken. De nieuwe grafische identiteit, links op de foto, werd op maandag 25 april officieel onthuld tijdens een persconferentie.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





