De afgelopen jaren heeft Geldenaken laten zien dat het vooruit wil. De stad innoveerde, onder meer met de bouw van een nieuwe sporthal en een nieuwe commerciële ruimte, het digitaliseerde zijn diensten, creëerde nieuwe ruimtes voor jongeren enzovoort. Een evolutie die natuurlijk vroeg om een nieuwe grafische identiteit. In juni 2021 stelde Alpaga twee logo’s voor aan de inwoners van de stad, die vervolgens mochten stemmen op hun favoriete compositie.
Het bureau koos voor een grafische stijl met een speelse inslag om het samenhorigheidsgevoel van de inwoners te versterken. De nieuwe grafische identiteit, links op de foto, werd op maandag 25 april officieel onthuld tijdens een persconferentie.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]