Reclameregie IP heeft een revolutionaire studie uitgevoerd die alle mogelijke informatie groepeert over de Belgische Franstalige media. De consumptie en de perceptie van televisie, radio, kranten, magazines, ‘media’-internetsites en cinema werden onder de loep genomen. Daardoor werd het mogelijk de positie te bepalen van elk mediamerk, volgens titel en succes. Motivatie, levensechtheid en persoonlijkheid bepalen het DNA van de media en maken duidelijk of ze op dezelfde golflengte zitten als hun publiek. De types consumenten (digitaal of niet) vervolledigen het geheel tot een nieuw instrument dat zowel bruikbaar is voor de media zelf als voor adverteerders of kopers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]