Reclameregie IP heeft een revolutionaire studie uitgevoerd die alle mogelijke informatie groepeert over de Belgische Franstalige media. De consumptie en de perceptie van televisie, radio, kranten, magazines, ‘media’-internetsites en cinema werden onder de loep genomen. Daardoor werd het mogelijk de positie te bepalen van elk mediamerk, volgens titel en succes. Motivatie, levensechtheid en persoonlijkheid bepalen het DNA van de media en maken duidelijk of ze op dezelfde golflengte zitten als hun publiek. De types consumenten (digitaal of niet) vervolledigen het geheel tot een nieuw instrument dat zowel bruikbaar is voor de media zelf als voor adverteerders of kopers.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]