Als de media merken worden
Reclameregie IP heeft een revolutionaire studie uitgevoerd die alle mogelijke informatie groepeert over de Belgische Franstalige media. De consumptie en de perceptie van televisie, radio, kranten, magazines, ‘media’-internetsites en cinema werden onder de loep genomen. Daardoor werd het mogelijk de positie te bepalen van elk mediamerk, volgens titel en succes. Motivatie, levensechtheid en persoonlijkheid bepalen het DNA van de media en maken duidelijk of ze op dezelfde golflengte zitten als hun publiek. De types consumenten (digitaal of niet) vervolledigen het geheel tot een nieuw instrument dat zowel bruikbaar is voor de media zelf als voor adverteerders of kopers.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]