Altavia ACT rolt de rode loper uit voor Makro

Crea / News

MakroBrood Pitt, Rosé Mourinho, Tegel Swift, Kate Mossel... Doen deze namen een belletje rinkelen? Het zijn maar enkele van de vele sterren die Makro samen met het bureau Altavia ACT inschakelde om op sociale media, op de radio en in verkooppunten 50 producten in de kijker te zetten die gedurende 50 dagen in promotie zijn bij Makro.

Een teaser werd gelanceerd op maandag 8 september door een video op de Facebook-pagina van Makro te plaatsen. De campagne startte 11 september en duurt 50 dagen later. De ‘celebrity's’ lieten al van zich horen, Studio Brussel nodigde haar luisteraars namelijk uit om zelf suggesties te doen.

https://www.facebook.com/makro.belgium/videos/673504123163779/

Makro en Altavia ACT werken sinds twee jaar samen om de retailer aan de Belgische top te helpen. Een samenwerking die zijn vruchten afwerpt aangezien Makro de laatste maanden een aanzienlijke stijging van de bezoekersaantallen opmerkt. Een trend die wordt bevestigd door de studie van GFK in augustus waarin de winkel de derde beste vooruitgang boekt op het vlak van klantentevredenheid. Beter nog: Makro staat nu op de tweede plaats van het podium met een score van 8,4/10, en laat zo Delhaize en Lidl achter zich.