Altavia ACT stelt 11 nieuwe spelers op

News / People

Altavia ACT_pretty much all of usNee, Altavia ACT start geen eigen voetbalploeg met de wereldbeker in zicht, maar het Brusselse bureau heeft wel 11 profielen aangeworven om verschillende departementen te versterken. Op het creatieve departement komt Vincent Simons (ex-BBDO) de functie van Art Director bekleden. Het Content & Social Media-team verwelkomt Kristof De Lathouwer (ex-Humo) als Content Maker NL. De mercato wierp ook zijn vruchten af bij de commerciële afdeling waar Arvid Leyman (ex-Digitas LBI) de rangen versterkt als Account Director. Hij staat voornamelijk in voor de digitale services die Altavia ACT aanbiedt bij Proximus. Met hem sluiten er verder ook nog vier nieuwe Account Executives aan, Guillaume Corman, Alizée Semet, Sarah Verzin en Claire Baudour. En ook productie blijft niet achter met de komst van Damien Binot, Print Manager, en Carine Deschaepdryver, Production Manager. Ten slotte vervoegen ook Alexandre Défossé en Chedya Larbi zich bij het Brusselse bureau in hun respectievelijke functie als UX/UI Designer in het digitale productiedepartement en Graphic Designer in de studio-afdeling.
Dankzij deze aanwervingen kan Altavia ACT zijn groei verderzetten door te focussen op zowel jong talent als meer ervaren profielen. Na het behalen van een resem nieuwe klanten in 2017-2018 (Makro, Tom&Co, Siemens, Shopping Cora…), wenst het bureau zijn aanbod in de de 360° marketingmix nog verder uit te versterken. De aanwerving van nieuw bloed past perfect in deze logica.