Altavia.act verwelkomt Florence Roekens
Altavia.act versterkt haar salesteam met Florence Roekens als account director. Roekens heeft altijd al een passie gehad voor de media- en communicatiewereld en werkte al voor verschillende belangrijke spelers op de markt. Zo heeft ze een sleutelrol gespeeld bij IP in de radioafdeling als commercieel directeur en was ze actief bij RMB in de verkoopafdeling van Brightfish (Screenvision), gericht op bioscoopreclame. Haar carrière leidde haar vervolgens naar de sector van communicatiebureaus, waar ze als account director werkte bij bekende namen zoals JWT, Publicis, Serviceplan en Mirum.
"De dynamische retailwereld heeft me altijd gefascineerd. Ik geniet ervan om de interactie tussen winkels en shoppers te observeren, vooral hoe dit verandert met de groei van e-commerce," vertelt Florence Roekens. "De uitdagingen voor merken zijn aanzienlijk, zowel commercieel als economisch. Dat is wat me aantrok in Altavia.act, een bureau met meer dan drie decennia lang ervaring in retail. Hun benadering 'retail for humans' heeft voor mij veel betekenis. In essentie draait het allemaal om de kunst van het verrassen en verlangen creëren bij de consument. Dat is waar de strategische en creatieve kracht van het bureau ligt."
Bij Altavia.act zal ze zich inzetten om, in samenwerking met het commercieel team, de banden met bestaande klanten te versterken en hen te ondersteunen bij hun dagelijkse uitdagingen. Ook het aantrekken van nieuwe klanten blijft een prioriteit. Haar missie is duidelijk: bouwen aan duurzame relaties en nieuwe mogelijkheden creëren in de snel evoluerende retailmarkt.