Altavia en ACT*: samen één

Anne-Catherine Trinon

Communication / News

Altavia
Altavia, internationale en onafhankelijke groep gespecialiseerd in commerciële communicatie voor de retailsector, versterkt zich in België met het onafhankelijke Brusselse bureau ACT*. De twee retailspecialisten bundelen hun krachten om een vollediger dienstenaanbod aan hun klanten te bieden.
De toenadering van de twee bedrijven sluit aan bij het strategisch plan van de groep Altavia: MOVE2020 (MOVE: Make Our Vision Effective), geleid door voorzitter-oprichter Raphaël Palti. Dit ambitieuze plan heeft tot doel een groeidynamiek verder te zetten en het aanbod op het vlak van commerciële communicatie te versterken, via een gerichte acquisitiestrategie.
act_logo_2015
ACT* werd in 1997 door Anne-Catherine Trinon opgericht als ACTstar en telt 45 medewerkers. Het bedrijf werkt voor bekende klanten in uiteenlopende sectoren: grootdistributie, auto, luxe en telecommunicatie. Het team van ACT* versterkt de divisie Marketing Services van Altavia Belgium. Ter herinnering: ACT* nam in 2014 het digitaal bureau Cleverwood over, gespecialiseerd in strategie, content marketing en sociale netwerken.
Anne-Catherine Trinon wordt de CEO van Altavia Belgium en zal ook voor de groep een pilootproject van participatief management leiden. Christel Mayalian, algemeen directeur van Altavia Belgium, zal nieuwe opdrachten voor de groep vervullen en zal zich bezighouden met het aanboren van nieuwe markten. In een eerste fase zullen de teams onafhankelijk van elkaar blijven werken, de toenadering zal geleidelijk aan gebeuren in de loop van 2016.