Altavia, internationale en onafhankelijke groep gespecialiseerd in commerciële communicatie voor de retailsector, versterkt zich in België met het onafhankelijke Brusselse bureau ACT*. De twee retailspecialisten bundelen hun krachten om een vollediger dienstenaanbod aan hun klanten te bieden.
De toenadering van de twee bedrijven sluit aan bij het strategisch plan van de groep Altavia: MOVE2020 (MOVE: Make Our Vision Effective), geleid door voorzitter-oprichter Raphaël Palti. Dit ambitieuze plan heeft tot doel een groeidynamiek verder te zetten en het aanbod op het vlak van commerciële communicatie te versterken, via een gerichte acquisitiestrategie.
ACT* werd in 1997 door Anne-Catherine Trinon opgericht als ACTstar en telt 45 medewerkers. Het bedrijf werkt voor bekende klanten in uiteenlopende sectoren: grootdistributie, auto, luxe en telecommunicatie. Het team van ACT* versterkt de divisie Marketing Services van Altavia Belgium. Ter herinnering: ACT* nam in 2014 het digitaal bureau Cleverwood over, gespecialiseerd in strategie, content marketing en sociale netwerken.
Anne-Catherine Trinon wordt de CEO van Altavia Belgium en zal ook voor de groep een pilootproject van participatief management leiden. Christel Mayalian, algemeen directeur van Altavia Belgium, zal nieuwe opdrachten voor de groep vervullen en zal zich bezighouden met het aanboren van nieuwe markten. In een eerste fase zullen de teams onafhankelijk van elkaar blijven werken, de toenadering zal geleidelijk aan gebeuren in de loop van 2016.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]