Alweer prijs voor Weber Shandwick

Awards / News

PR weekWeber Shandwick is gekozen tot Global Agency of the Year bij de PRWeek Global Awards van 2016. Het is het tweede jaar op rij dat het bureau deze titel krijgt. De award is de prijs voor bureaus die niet alleen opmerkelijke business resultaten behalen, maar ook de focus leggen op talentontwikkeling, leiderschap, innovatie en uitstekende klantrelaties. Dit alles moet bovendien gebeuren op ten minste drie verschillende continenten. Weber Shandwick werd eerder dit jaar al verkozen tot Large Agency of the Year en Agency of the Year bij de PRWeek U.S. Awards. Daarnaast is Weber Shandwick deze maand door The Holmes Report genomineerd voor EMEA Digital PR Consultancy of the Year.

Weber Shandwick Brussels

“Twee keer op rij tot Global Agency of the Year benoemd worden is een weerspiegeling van de kracht van onze teams wereldwijd. Zij slagen er keer op keer in om sterk, veelzeggend en impactvol werk af te leveren samen met onze klanten,” aldus Andy Polansky, CEO van Weber Shandwick. “Onze samenwerkingscultuur prikkelt de visie, creativiteit en passie die we elke klant brengen. Op deze manier onderscheidt Weber Shandwick zich als organisatie in de arena van marketing services en public affairs.”
“Bij Weber Shandwick werk je niet om awards te winnen, maar om elke dag het verschil te maken door dieper en verder te gaan. Met slimmere, creatievere en geïntegreerde campagnes draag je meetbaar bij tot oplossingen voor onze klanten. En dan win je awards, in die volgorde. We zijn vooral onze klanten dankbaar voor het feit dat ze steeds meer uitdagingen bij ons neerleggen die verder gaan dan de traditionele mediarelaties, waar we nog steeds heel goed in zijn. De strenge redactionele lens zit nog steeds in ons DNA en zorgt ervoor dat we campagnes opzetten met een grotere relevantie, gebaseerd op inzichten die er toe doen over verschillende kanalen en met verschillende middelen,’’ zegt Annick Boyen, CEO Weber Shandwick in de Benelux.