AMMA 2020: alle nominaties op een rij
Onder leiding van juryvoorzitster Nathalie Rahbani, head of Marketing TV & Streaming bij DPG Media, beraadde de jury van AMMA 2020 zich op vrijdag 15 mei over alle inzendingen. De punten die werden toegekend door de finale AMMA-jury werden opgeteld met die van de Expertjury’s, wat leidt tot een volledige lijst genomineerden binnen alle categorieën.
In de categorie Media Agency of the Year zijn genomineerd: Maxus, de winnaar van vorig jaar, met Wavemaker, die ook vorig jaar al genomineerd was, samen met UM.
In de categorie Media Advertiser of the Year heeft de AMMA jury na beraadslaging en geheime stemming 3 kandidaten genomineerd.
-
Monique Pennings, manager Media & Marketing Partnerships, Jumbo Supermarkten
-
Christine Jean, head of Marketing, Branding & Media Management, AG Insurance
-
Yannick de Bièvre, head of Marketing BeLux, MediaMarkt-Saturn BeLux
Het is nu aan het publiek binnen alle geledingen van het media- en reclamevak om te stemmen voor een van deze drie kandidaten. De resultaten uit de stemming door het publiek worden opgeteld bij de punten van de AMMA-jury en tellen voor de helft van de punten bij de toewijzing van de award. Stemmen kan op de website van CommPass.
In de nieuwe categorie Media Brand of the Year zijn de eerste genomineerden: Newsweek, Le Soir, De Standaard, VTMGo en Nostalgie Belgique.
De winnaars zullen worden geproclameerd tijdens de ‘Live streamed AMMA Ceremony’ op 11 juni vanaf 16uur op het platform AMMAStream.be. Om deze ceremony bij te wonen, dient u zich te registreren op de website van CommPass.
Alle andere nominaties: