AMMA Awards 2021: de genomineerden!

De Expertgroepen van de AMMA Jury hebben in zes categorieën de genomineerden aangeduid. De editie 2021 van de AMMA (Annual Master in Media Awards) moet niet onderdoen voor andere jaren: er werden niet minder dan 110 dossiers ingediend in de 13 AMMA-categorieën, die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.
6 expertgroepen van de AMMA-jury 2021, samengesteld door voorzitster Christine Jean, Head of Marketing, Branding & Media Management bij AG Insurance, vergaderden op vrijdag 19 maart via videoconferentie. De toewijzing van de AMMA verloopt immers in twee stappen. Zo worden de dossiers binnen de categorieën ‘Best Media Strategy’, ‘Best Creative Media Use’, ‘Innovation & Development of the Year’, ‘Best Use of Data & Performance Marketing’, ‘Best Use of Native & Content’ en ‘Best Use of Interactive & Social Media’ grondig onder de loep genomen tijdens zes verschillende sessie door een groep experten die 5 dossiers per categorie selecteren en doorsturen na de finale Jury. De debatten werden van de 6 expertgroepen werden in goede banen geleid door Christine Jean samen met Nathalie Rahbani (De Vloer) als jury-ondervoorzitster van de AMMA jury.
En de genomineerden zijn....
Voor de prijs van ‘Innovation & Development of the Year’, die een initiatief bekroont voor een opmerkelijke bijdrage aan de ontwikkeling van een medium of aan de kennis van de markt, ziet de lijst der genomineerden er als volgt uit:
Deze dossiers worden gepresenteerd aan de finale jury en aan het CommPass publiek op 25 maart tijdens de “Research & Innovation Session”. (inschrijven kan op www.commpass.media)
De Expertgroepen van de AMMA Jury hebben in 6 categorieën de genomineerden aangeduid
Dit zijn de 5 genomineerde cases binnen de felbevochten categorie ‘Best Media Strategy’ (20 dossiers):



En dit zijn de genomineerden in de categorie Best Use of Interactive & Social Media (gekozen uit 8 dossiers):Ontdek de genomineerde dossiers tijdens het UMA Webinar Best Media Campaigns op 1 april.
In samenwerking met CommPass, biedt de UMA (United Media Agencies) aan iedereen de mogelijkheid alle bovengenoemde genomineerde dossiers te ontdekken, samen met de voltallige AMMA jury in de vorm van korte videopresentaties tijdens het Webinar “UMA Day Best Media Campaigns” van 1 april en op het platform AMMASTREAM.be.
De AMMA-jury 2021 komt samen in de kantoren van AG Insurance op 20 april, om te oordelen over de Gold, Silver & Bronze awards. De prijzen zullen worden uitgereikt tijdens de ‘live streamed AMMA Ceremony’ op 20 mei op het platform AMMASTREAM.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]