AMMA Awards lopen zich warm
GRP start het nieuwe jaar met een bloemlezing van de markantste media research en de meest innovatieve ontwikkelingen die de Belgische markt kende het afgelopen jaar. De basis zijn de inzendingen voor de volgende AMMA awards:
1. Media Research of the Year.
Alle ingediende dossiers worden gepresenteerd. De aanwezigen vormen de expert jury en kunnen hun stem uitbrengen op de 5 beste studies. De toegekende punten worden vervolgens voorgelegd aan de AMMA Finale Jury, die het beste onderzoek van 2016 zal verkiezen. De stemmen van GRP-leden tellen dubbel.
RTL Belgium | Impact of video ads in relation to the broadcast channel |
Space | Pulsar Sports - towards Sports Planning |
Medialaan | The Ad Impact Model |
Dentsu Aegis | Consumer Connection Survey |
Mediahuis Connect | Being relevant as a Brand |
Brightfish | Does Size matter? |
RMB | MediaXperience |
Roularta Media | Media and the Automotive Customer Journey |
Space | Space2Face: smart view on hot media & marketing issues |
Medialaan | How Brands grow? |
2. Innovation & Development of the Year
Presentatie van de 5 genomineerde dossiers in deze categorie. Zo kan u in detail ontdekken welke specialisten of teams op een opmerkelijke wijze de kennis en de methodes voor planning van een medium hebben gestimuleerd en vernieuwd.
Praktisch: dinsdag 14 maart 2017 vanaf 08.30 in het Diamant Conference & Business Centre in Brussel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]