AMMA Awards lopen zich warm

Awards / Media / News

banner GRPGRP start het nieuwe jaar met een bloemlezing van de markantste media research en de meest innovatieve ontwikkelingen die de Belgische markt kende het afgelopen jaar. De basis zijn de inzendingen voor de volgende AMMA awards:

1. Media Research of the Year.

Alle ingediende dossiers worden gepresenteerd. De aanwezigen vormen de expert jury en kunnen hun stem uitbrengen op de 5 beste studies. De toegekende punten worden vervolgens voorgelegd aan de AMMA Finale Jury, die het beste onderzoek van 2016 zal verkiezen. De stemmen van GRP-leden tellen dubbel.

RTL Belgium Impact of video ads in relation to the broadcast channel
Space Pulsar Sports - towards Sports Planning
Medialaan The Ad Impact Model
Dentsu Aegis Consumer Connection Survey
Mediahuis Connect Being relevant as a Brand
Brightfish Does Size matter?
RMB MediaXperience
Roularta Media Media and the Automotive Customer Journey
Space Space2Face: smart view on hot media & marketing issues
Medialaan How Brands grow?

2. Innovation & Development of the Year

Presentatie van de 5 genomineerde dossiers in deze categorie. Zo kan u in detail ontdekken welke specialisten of teams op een opmerkelijke wijze de kennis en de methodes voor planning van een medium hebben gestimuleerd en vernieuwd.

Praktisch: dinsdag 14 maart 2017 vanaf 08.30 in het Diamant Conference & Business Centre in Brussel.