De deelnemers in de AMMA-categorie “Media Research of the Year” zijn gekend. De winnaars van 2021, die worden op 20 mei bekendgemaakt. De kanshebbende dossiers worden naar jaarlijkse gewoonte voorgesteld op twee evenementen: op een CommPass Session en tijdens de UMA Best Media Campaigns.
De sessie gaat door op donderdag 25 maart, van 9u tot 12u30. Alle inzendingen voor “Media Research of the Year” zullen toegelicht worden. Dit zijn de deelnemers in de categorie “Media Research of the Year”:
- Vernieuwde MIP: crossmediale impactmeting op maat van adverteerder – DPG Media
- Alpha, attention to advertising, episode 2 – Space
- AdScan – IP Belgium
- PaperMail ROI Research Project – Bpost
- [m]Response meets [m]Score, an integrated ad scoring model – GroupM
- MediaXtend – RMB
- Aandacht & online video kwaliteit – DPG Media
Na de sessie zal u mee kunnen bepalen wie de award verdient door uw stem uit te brengen. Deze stemmen tellen mee voor 20% van de punten. Daarnaast zal er een korte presentatie zijn van de 5 nominaties voor “Innovation & Development of the Year”. Deze online sessie is gratis voor alle leden van CommPass.