AMMA: welk project wint welke prijs?

Media / News / Research

Screen Shot 2018-03-07 at 10.51.27Elk jaar worden de meest markante research en de meest innovatieve ontwikkelingen in België ingezonden bij de AMMA. De tweede sessie van het jaar, op dinsdag 13 maart,  is een bloemlezing van de markantste media research en de meest innovatieve ontwikkelingen die de Belgische markt kende het afgelopen jaar. De basis zijn de inzendingen voor de volgende AMMA awards waarbij de kandidaten in een “speed date” de essentiële elementen uit hun dossier komen voorstellen.
AMMA Innovation & Development of the Year
De 5 dossiers die in deze categorie genomineerd werden door de expert jury, worden beknopt aan u voorgesteld. Zo kan u in detail ontdekken welke specialisten of teams op een opmerkelijke wijze de kennis en de methodes voor planning van een medium hebben gestimuleerd en vernieuwd.
AMMA Media Research of the Year
Deze categorie wil de initiatieven bekronen die het afgelopen jaar essentiëel bijdroegen tot de kennisverhoging op het vlak van media. Alle ingediende dossiers worden gepresenteerd. De aanwezigen vormen de expert jury en kunnen hun stem uitbrengen op de 5 beste studies. De toegekende punten tellen voor 20% in het finale resultaat.
- Audio Observer - IP Belgium
- Belgian OOH Survey - CIM
- Talkability - SBS Belgium
- Golden Generation - VAR
- In Home Advertising Experience - Welcome Media
- The Belgian Effect - IP Belgium
Deze sessie is gratis voor alle leden van CommPass en vindt plaats op dinsdag 13 maart bij Bluepoint, Reyerslaan 80 in Brussel. Meer info over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van CommPass.