In 2020 lanceerde LU, één van de favoriete koekjesmerken van de Belgen, de LU Luikse Wafels. Ondertussen werden er al 8 miljoen wafels verkocht, wat overeenkomt met 1,5 miljoen verpakkingen. Hoog tijd om dit te vieren! En dat doet het merk met de introductie van een nieuwe variant: de Luikse vanillewafel met stukjes Belgische pure chocolade. Ter gelegenheid van deze lancering trakteerden LU en communicatieadviesbureau Amphion met een exclusief LU Wafl Beer – Gaufr Beer, een lokaal alcoholvrij bier dat tijdelijk beschikbaar was in de varianten vanille en chocolade en exclusief werd aangeboden in de LU pop’up shop in Brussel.
Credits
Client: Mondelez Belgium
Concept, design & activatie: Amphion
Media: Wavemaker
Influencers: Stellar
PR: Parlez
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]