Amplifon en Happiness hebben wel oren naar Koningin Elisabethwedstrijd

Dankzij een hoorapparaat kunnen mensen met gehoorschade weer optimaal genieten van hun passies, zoals de jaarlijkse hoogmis voor klassieke muziek: de Koningin Elisabethwedstrijd. Daar heeft Amplifon wel oren naar, dus zette het merk met behulp van AI (en in samenwerking met Happiness Brussels) een sociale mediacampagne op poten waarin conceptuele hoorapparaten op muziekinstrumenten lijken.
Credits
Client: Amplifon
Client contacts: Dominique Le Belhomme, Lien Callebaut
Agency: Happiness Brussels
CEO: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Hans Smets
Account Management: Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Copywriter FR: Catherine Quadens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]