Dankzij een hoorapparaat kunnen mensen met gehoorschade weer optimaal genieten van hun passies, zoals de jaarlijkse hoogmis voor klassieke muziek: de Koningin Elisabethwedstrijd. Daar heeft Amplifon wel oren naar, dus zette het merk met behulp van AI (en in samenwerking met Happiness Brussels) een sociale mediacampagne op poten waarin conceptuele hoorapparaten op muziekinstrumenten lijken.
Credits
Client: Amplifon
Client contacts: Dominique Le Belhomme, Lien Callebaut
Agency: Happiness Brussels
CEO: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Hans Smets
Account Management: Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Copywriter FR: Catherine Quadens
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]