Amplifon en Happiness hebben wel oren naar Koningin Elisabethwedstrijd

Dankzij een hoorapparaat kunnen mensen met gehoorschade weer optimaal genieten van hun passies, zoals de jaarlijkse hoogmis voor klassieke muziek: de Koningin Elisabethwedstrijd. Daar heeft Amplifon wel oren naar, dus zette het merk met behulp van AI (en in samenwerking met Happiness Brussels) een sociale mediacampagne op poten waarin conceptuele hoorapparaten op muziekinstrumenten lijken.
Credits
Client: Amplifon
Client contacts: Dominique Le Belhomme, Lien Callebaut
Agency: Happiness Brussels
CEO: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Hans Smets
Account Management: Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Copywriter FR: Catherine Quadens
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]