Ann Van Elsen en Julie Taton steunen #stophpv

Weber Shandwick lanceerde een campagne voor Roche Diagnostics. De campagne heet ‘women deserve better’ en heeft als doel vrouwen meer bij te brengen over HPV (humaan papillomavirus – het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt). Voor deze nieuwe campagne werd samengewerkt met Julie Taton en Ann Van Elsen als ambassadrices en werd een speciale facebookpagina gelanceerd die dient als informatiebron over het virus.
Daarnaast roept Weber Shandwick vrouwen op om een ‘strikjesselfie’ te delen op sociale media met vermelding van #stophpv. Het strikje (dat hoeft zelfs geen echt strikje te zijn – je kan het gemakkelijk met een servet of zakdoek nabootsen) fungeert als symbool en conversation starter tussen vrouwen onderling.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]