Ann Van Elsen en Julie Taton steunen #stophpv

Weber Shandwick lanceerde een campagne voor Roche Diagnostics. De campagne heet ‘women deserve better’ en heeft als doel vrouwen meer bij te brengen over HPV (humaan papillomavirus – het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt). Voor deze nieuwe campagne werd samengewerkt met Julie Taton en Ann Van Elsen als ambassadrices en werd een speciale facebookpagina gelanceerd die dient als informatiebron over het virus.
Daarnaast roept Weber Shandwick vrouwen op om een ‘strikjesselfie’ te delen op sociale media met vermelding van #stophpv. Het strikje (dat hoeft zelfs geen echt strikje te zijn – je kan het gemakkelijk met een servet of zakdoek nabootsen) fungeert als symbool en conversation starter tussen vrouwen onderling.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]