Weber Shandwick lanceerde een campagne voor Roche Diagnostics. De campagne heet ‘women deserve better’ en heeft als doel vrouwen meer bij te brengen over HPV (humaan papillomavirus – het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt). Voor deze nieuwe campagne werd samengewerkt met Julie Taton en Ann Van Elsen als ambassadrices en werd een speciale facebookpagina gelanceerd die dient als informatiebron over het virus.
Daarnaast roept Weber Shandwick vrouwen op om een ‘strikjesselfie’ te delen op sociale media met vermelding van #stophpv. Het strikje (dat hoeft zelfs geen echt strikje te zijn – je kan het gemakkelijk met een servet of zakdoek nabootsen) fungeert als symbool en conversation starter tussen vrouwen onderling.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]