EACA, de European Association of Communications Agencies, maakte de samenstelling van de jury van de Euro Effies 2016 bekend. De jury voor de eerste ronde krijgt Dan Burdett, global brand vice president Snickers bij Mars, als voorzitter. De jurering start vandaag en duurt tot 15 juni. De tweede ronde vindt plaats op 30 juni.
De Euro Effies worden al voor de twintigste keer georganiseerd en er zijn 30% meer inzendingen dan vorig jaar. Die worden beoordeeld op basis van vier criteria, omschreven als Strategic Challenge, Creative Strategy, Bringing the Idea to Life en Effectiveness.

Annemie Goegebuer
Bij de jury vinden we voorts Annemie Goegebuer, strategy director Publicis Brussels, Tomas Nadr, digital brand director Havas Worldwide Prague, Nicolas Kayser, insight & research director at Innocean Worldwide Europe en Laura Fantoni, senior brand manager Mondelez. De samenstelling van de volledige jury vindt u hier.
De Euro Effies worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in partnership met Euronews en met de steun van Google, Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, Bacardi-Martini, creativebrief en Viva Xpress Logistics.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]