Annemie Goegebuer in jury Euro Effies 2016

Annemie Goegebuer

Awards / News / People

euro effie awardsEACA, de European Association of Communications Agencies, maakte de samenstelling van de jury van de Euro Effies 2016 bekend. De jury voor de eerste ronde krijgt Dan Burdett, global brand vice president Snickers bij Mars, als voorzitter. De jurering start vandaag en duurt tot 15 juni. De tweede ronde vindt plaats op 30 juni.

De Euro Effies worden al voor de twintigste keer georganiseerd en er zijn 30% meer inzendingen dan vorig jaar. Die worden beoordeeld op basis van vier criteria, omschreven als Strategic Challenge, Creative Strategy, Bringing the Idea to Life en Effectiveness.

Annemie Goegebuer

Annemie Goegebuer

Bij de jury vinden we voorts Annemie Goegebuer, strategy director Publicis Brussels, Tomas Nadr, digital brand director Havas Worldwide Prague, Nicolas Kayser, insight & research director at Innocean Worldwide Europe en Laura Fantoni, senior brand manager  Mondelez. De samenstelling van de volledige jury vindt u hier.

De Euro Effies worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in partnership met Euronews en met de steun van Google, Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, Bacardi-Martini, creativebrief en Viva Xpress Logistics.