De hoofdmissie van Brocom is om het netwerk van zelfstandige verzekeringsmakelaars te bevorderen en het beroep en de vakbekwaamheid van de verzekeringsmakelaar in de verf te zetten. Om te slagen in deze opdracht, wil Brocom meer inzetten op marketing en communicatie. Daarom neemt Brocom vanaf 1 april een nieuwe wending: Annie Courbet zal Piet Vandeborne opvolgen.
Annie Courbet heeft jaren ervaring met financial marketing en het (her)positioneren van merken: ze werkte als marketingmanager mee aan de oprichting van Bpost bank en als manager Marketingcommunicatie bij BNP Paribas Fortis. Bij Fintro heeft ze actief meegewerkt aan de ontwikkeling van het netwerk Assurfinance en bij Hello Bank! heeft ze haar digitale kennis kunnen perfectioneren. Bij AXA Belgium werkte ze als deputy chief marketing officer. Daarnaast is ze ook al verschillende jaren zeer actief in marketingverenigingen en onderhoudt ze een uitgebreid netwerk van marketeers.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]