Annie Courbet laat Brocom nieuwe koers varen

De hoofdmissie van Brocom is om het netwerk van zelfstandige verzekeringsmakelaars te bevorderen en het beroep en de vakbekwaamheid van de verzekeringsmakelaar in de verf te zetten. Om te slagen in deze opdracht, wil Brocom meer inzetten op marketing en communicatie. Daarom neemt Brocom vanaf 1 april een nieuwe wending: Annie Courbet zal Piet Vandeborne opvolgen.
Annie Courbet heeft jaren ervaring met financial marketing en het (her)positioneren van merken: ze werkte als marketingmanager mee aan de oprichting van Bpost bank en als manager Marketingcommunicatie bij BNP Paribas Fortis. Bij Fintro heeft ze actief meegewerkt aan de ontwikkeling van het netwerk Assurfinance en bij Hello Bank! heeft ze haar digitale kennis kunnen perfectioneren. Bij AXA Belgium werkte ze als deputy chief marketing officer. Daarnaast is ze ook al verschillende jaren zeer actief in marketingverenigingen en onderhoudt ze een uitgebreid netwerk van marketeers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]