De hoofdmissie van Brocom is om het netwerk van zelfstandige verzekeringsmakelaars te bevorderen en het beroep en de vakbekwaamheid van de verzekeringsmakelaar in de verf te zetten. Om te slagen in deze opdracht, wil Brocom meer inzetten op marketing en communicatie. Daarom neemt Brocom vanaf 1 april een nieuwe wending: Annie Courbet zal Piet Vandeborne opvolgen.
Annie Courbet heeft jaren ervaring met financial marketing en het (her)positioneren van merken: ze werkte als marketingmanager mee aan de oprichting van Bpost bank en als manager Marketingcommunicatie bij BNP Paribas Fortis. Bij Fintro heeft ze actief meegewerkt aan de ontwikkeling van het netwerk Assurfinance en bij Hello Bank! heeft ze haar digitale kennis kunnen perfectioneren. Bij AXA Belgium werkte ze als deputy chief marketing officer. Daarnaast is ze ook al verschillende jaren zeer actief in marketingverenigingen en onderhoudt ze een uitgebreid netwerk van marketeers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]