Antwerpen experimenteert met Pickaway

Lab Box, de incubator voor start-ups van D’Ieteren Auto, stelt zijn nieuwe applicatie voor: Pikaway. Deze MaaS-applicatie (Mobility as a Service) brengt zijn gebruikers op een intelligente en intermodale wijze veilig ter bestemming. Antwerpen wordt de eerste Belgische stad die de positieve impact van Pikaway op de mobiliteit mag ervaren. Later wordt het uitgebreid naar de rest van het land.

Het project wordt ondersteund door drie waarden: het begrip frictionless, onafhankelijkheid en vrijheid. Om dit opvallende trio in de verf te zetten, zorgde Minale Design Strategy voor een naam die de expressionistische betekenis van het product weerspiegelt. Pikaway: makkelijk uitspreekbaar in alle talen. Zijn merkstatus geeft het een dimensie van interface en niet van product. De visuele identiteit is eenvoudig, direct, efficiënt naar het beeld van de dienst. Een persoonlijke dimensie in het design van de typografie maakt het geheel nog vlotter. Een subtiel gesuggereerde knipoog naar mobiliteit verwijst naar de verschillende transportwijzen zoals de wagen, de trein, de metro, de bus, de scooter...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]