Antwerpen gaat de grote verbinding aan met Lucy

Budgets / Crea / News

Na een pitch koos de Stad Antwerpen voor Lucy als communicatiepartner voor De Grote Verbinding. Dat is niet alleen de naam van het Antwerpse bestuursakkoord, maar ook de merknaam van een groot geheel van mobiliteits-, leefbaarheids- en stadsvernieuwingsprojecten in Antwerpen. Met De Grote Verbinding wil Antwerpen inzetten op een betere mobiliteit voor Vlaanderen en van de stad weer één geheel maken met meer groen en schonere lucht. Het project wordt een van de grootste infrastructuurwerken in Europa. De Oosterweelverbinding maakt de Antwerpse Ring rond en de overkapping stuurt de auto’s in de toekomst onder de grond. De Grote Verbinding is een gezamenlijk project waar — hou u vast de Stad Antwerpen, de Antwerpse haven, Lantis (het vroegere BAM), De Lijn, NMBS, De Vlaamse Waterweg, Agentschap Wegen en Verkeer nauw samenwerken met intendant Alexander D’Hooghe, de burgerbewegingen en vele andere partners.

De Grote Verbinding werd gelanceerd met OOH in Antwerpen (o.a. aan het KMSKA, de Wagner Building, De Keyserlei, het MAS en de Groenplaats), een full tram wrap, een online campagne, een reeks contextuele full page advertenties en een stand op de Boekenbeurs.

CREDITS

Agency: Lucy

Brand: De Grote Verbinding

Client: Michiel Penne, Eveline Leemans, Marijke De Roeck, Kaat Daemen, Vicky Henderickx

Creative Director: Iwein Vandevyver, Laurent Dochy

Creatives: Ruben Van Maldeghem, Jonas Marysse, Marko Leus

Head of Brand Management: Jonas De Wit

Account Manager: Thomas Vuerinckx

Brand Design: Lotte Neirynck

Design & DTP: Ken Wuytack, Laurens Groven

Website: Grove Lust