De Advertiser Personality of the Year (APOY) wordt sinds 2002 georganiseerd door PUB en UBA samen. Hiermee willen de organisatoren adverteerders bekronen die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak. De editie 2015 wijkt niet af van dat uitgangspunt. Het publiek werd uitgenodigd om personen die in aanmerking komen voor deze onderscheiding te nomineren op de website www.apoy.be. De laureaat wordt gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury.
Deze dertiende editie heeft uit 27 kandidaten een shortlist samengesteld. Die bestaat uit Tamara De Bruecker, directeur marketing en verkoop van De Lijn, Wim De Schutter directeur marketing Belux van Nespresso en Yves De Voeght, mediamanager Belux van Coca-Cola.
En de jury 2015? Die staat onder de leiding van Chris Van Roey (zonder stemrecht) en bestaat uit Benoît Crochelet van Electrabel, Saskia Schatteman van Microsoft (APOY 2014), Harry Demey van LDV, Nancy Delhalle van Serviceplan, Yves Gérard van RMB, Ben Jansen van Medialaan en Philippe Warzée van PUB. Deze jury maakt de finale keuze voor de APOY. En de criteria voor die keuze bouwt voort op vier pijlers: de concrete resultaten gebaseerd op de communicatiestrategie en -activiteiten, een actief engagement op diverse niveaus, de strategische visie op lange termijn en tot slot de zin tot innoveren – en het enthousiasme dat daarmee gepaard gaat. De naam van de Advertiser Personality of the Year 2015 wordt bekendgemaakt op 10 december, net voor de UBA Xmas Lunch in Tour & Taxis. De spanning stijgt…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]