Amerikaanse gebruikers van de App Store vinden daar voortaan gesponsorde IOS-apps bovenaan hun zoekresultaten.
Apple stelt deze «Search Ads» ter beschikking van adverteerders die op die manier campagnes willen ontwikkelen. Het wordt mogelijk om bepaalde doelgroepen te viseren, bijvoorbeeld op basis van geolokalisatie of op basis van de ingevoerde zoektermen. Zoals bij Facebook krijgen adverteerders naderhand een factuur in de bus die rekening houdt met het aantal clicks.
Wanneer in Europa deze nieuwe vorm van adverteren mogelijk wordt, is nog niet bekend.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]