Apple pakt uit met Search Ads

Amerikaanse gebruikers van de App Store vinden daar voortaan gesponsorde IOS-apps bovenaan hun zoekresultaten.
Apple stelt deze «Search Ads» ter beschikking van adverteerders die op die manier campagnes willen ontwikkelen. Het wordt mogelijk om bepaalde doelgroepen te viseren, bijvoorbeeld op basis van geolokalisatie of op basis van de ingevoerde zoektermen. Zoals bij Facebook krijgen adverteerders naderhand een factuur in de bus die rekening houdt met het aantal clicks.
Wanneer in Europa deze nieuwe vorm van adverteren mogelijk wordt, is nog niet bekend.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]