AppNexus en Ligatus porren programmatic native

AppNexus, onafhankelijk wereldleider op het gebied van reclametech- nologie, heeft aangekondigd een strategisch partnerschap aan te gaan met Ligatus, dochteronderneming van Gruner + Jahr. Voor Ligatus is het partnerschap met AppNexus het eerste op het gebied van programmatic native. AppNexus zal profiteren van de waardevolle synergieën die het internationaal netwerk van Ligatus oplevert. Ligatus is actief in negen Europese markten – Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Turkije – met een netwerk dat bestaat uit ruim 1200 premium websites, die zo’n 31 miljard ad impressies per maand genereren.
Uitgevers die native formats gebruiken kunnen de kwaliteit van de advertenties op hun site optimaliseren. Zij zullen ook economisch van deze samenwerking profiteren, aangezien ze dankzij de grotere verscheidenheid aan campagnes hun inventaris nog beter te gelde kunnen maken. Bovendien bevordert versie 2.3 van het Open RTB protocol, de basis van de AppNexus technologie en ook gebruikt door Ligatus, het standaardiseren van het koopproces van native advertising formats. Hierdoor zal de groei van programmatic native door heel Europa alleen maar toenemen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]