Argenta en LDV United grijpen het moment

Is het wel het moment? Het is een vraag die de voorbije maanden door vele hoofden spookte. En nu nog. Het zijn bijzondere tijden en dus vragen mensen zich af of ze nu wel moeten investeren in hun plannen. Argenta en LDV United brengen een duidelijk antwoord met een nieuwe campagne die volop inspeelt op de vraag die vandaag zo leeft. Want het is vooral niet het moment om te twijfelen: "Argenta is dan ook de partner bij uitstek om je hierbij te helpen. Ze nemen graag de tijd om je echt te helpen met duidelijke antwoorden op al je vragen en een helder plan voor jouw plannen."
Deze campagne die opnieuw de “Zo simpel kan het zijn” gedachte kracht bijzet,
bestaat uit radio, online film en print.
Credits
Client: Argenta
Client Contact: Karel Peersman, Tamara D’heer
Agency: LDV United
Creative Director: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Account Team: Elise Crispeels, Marieken Maes
Design: Niki Desiron
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Lorien Verachtert
Production: Bounce Rocks
Radio Production: Sonhouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]