Argenta en LDV United grijpen het moment

Crea / News

Is het wel het moment? Het is een vraag die de voorbije maanden door vele hoofden spookte. En nu nog. Het zijn bijzondere tijden en dus vragen mensen zich af of ze nu wel moeten investeren in hun plannen.  Argenta en LDV United brengen een duidelijk antwoord met een nieuwe campagne die volop inspeelt op de vraag die vandaag zo leeft. Want het is vooral niet het moment om te twijfelen: "Argenta is dan ook de partner bij uitstek om je hierbij te helpen. Ze nemen graag de tijd om je echt te helpen met duidelijke antwoorden op al je vragen en een helder plan voor jouw plannen."

Deze campagne die opnieuw de “Zo simpel kan het zijn” gedachte kracht bijzet,
bestaat uit radio, online film en print.

 

 

Credits

Client: Argenta
Client Contact: Karel Peersman, Tamara D’heer

Agency: LDV United
Creative Director: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn

Account Team: Elise Crispeels, Marieken Maes

Design: Niki Desiron
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Lorien Verachtert

Production: Bounce Rocks
Radio Production: Sonhouse