Ariane Marchant Europees CMO van het jaar

Proximus meldt trots dat Ariane Marchant, director Marketing & Communication, in Londen de European Communications Award 'CMO of the Year' heeft ontvangen op de tweede editie van deze Europese telecomprijs.
In juni dit jaar gaf European Communications het startschot voor de tweede jaarlijkse CMO (chief marketing officer) of the Year-award. Tijdens de zomer vonden de nominaties plaats. In september kwam de onafhankelijke jury samen om een shortlist op te maken en een winnaar aan te duiden. Vorige donderdagavond kwam Ariane Marchant in Londen als winnaar uit de bus. Marc Smith, uitgever van European Communications: "We zien de rol van CMO's in Europa evolueren en steeds belangrijker worden voor het succes of de mislukkingen van een operator. De kwaliteit van de kandidaten op de shortlist dit jaar was hoog, wat bewijst hoe dynamisch en strategisch een moderne CMO in de telecomsector moet zijn."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]