Proximus meldt trots dat Ariane Marchant, director Marketing & Communication, in Londen de European Communications Award 'CMO of the Year' heeft ontvangen op de tweede editie van deze Europese telecomprijs.
In juni dit jaar gaf European Communications het startschot voor de tweede jaarlijkse CMO (chief marketing officer) of the Year-award. Tijdens de zomer vonden de nominaties plaats. In september kwam de onafhankelijke jury samen om een shortlist op te maken en een winnaar aan te duiden. Vorige donderdagavond kwam Ariane Marchant in Londen als winnaar uit de bus. Marc Smith, uitgever van European Communications: "We zien de rol van CMO's in Europa evolueren en steeds belangrijker worden voor het succes of de mislukkingen van een operator. De kwaliteit van de kandidaten op de shortlist dit jaar was hoog, wat bewijst hoe dynamisch en strategisch een moderne CMO in de telecomsector moet zijn."
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]