Na een succesvolle eerste editie in oktober organiseert Ark Communicatie op 20 november opnieuw een powerlunch over contentmarketing. Daarmee wil het reclamebureau inspireren met nieuwe inzichten, marktevoluties, technieken en cases rond vernieuwende thema’s en bedrijven een nieuwe kijk geven om hun toekomstige content marketing strategie, al dan niet in combinatie met marketing automation.
Volgens CEO Ben Verleysen en strategy manager Peter Foubert ligt de sleutel tot succes in de inbound methodologie. "In de toekomst zal het belang van traditionele reclame alleen maar afnemen. Slimme marketeers richten hun pijlen op inbound marketing: Put your money where the metrics are." Tijdens een energieke voormiddag krijgen de deelnemers niet alleen een energieboost in de vorm van een powercocktail, maar krijgen ze ook alle ingrediënten aangereikt om hun eigen business te boosten. Experten in hun vakdomein delen ervaringen en reiken concrete voorbeelden aan om de opgedane kennis ook meteen om te zetten in de praktijk.
Inschrijven kan via deze link. De plaatsen zijn beperkt!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]