Het internationale B2B-netwerk BBN heeft communicatiebureau ARK bekroond met een Golden Bee Award voor de eneloop expedition 2100. De imagocampagne voor eneloop heeft zijn sporen nagelaten in heel Europa. Vrijdag 20 oktober vierden ARK Communicatie en Panasonic Energy Europe de finale in Milaan.
Een jaar nadat ARK Communicatie en Panasonic Energy Europe de eneloop expedition 2100 op gang trapten, onthaalden ze vorige week de finalisten aan de eindmeet in Milaan. De trektocht duurde in totaal 120 dagen. Met een uitgekiend opdrachtenparcours en mediaplan maakte ARK van de deelnemers echte eneloop-ambassadeurs.
Niet alleen Panasonic Energy Europe en de wedstrijddeelnemers maar ook de sponsors, milieuorganisaties en verdelers van Panasonic eneloop-batterijen stapten mee in het avontuur. Ze deelden het merkverhaal van eneloop met de pers, op sociale media, websites, radio- en televisiezenders … De campagne ging viraal nog voor de trektocht begon.
Ook in de marketingwereld ging de campagne over de tong. Op de prijsuitreiking van de BBN Golden Bees 2017 mocht ARK Communicatie de trofee in ontvangst nemen voor ‘Best Use of Creative’. Het internationale marketingnetwerk BBN verkoos de eneloop expedition 2100 tot creatiefste B2B-marketingcampagne van het jaar, van concept tot uitvoering en resultaat.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]