ARK Communicatie wint Golden Bee Award

eneloop

Awards / News

ARK CommunicationHet internationale B2B-netwerk BBN heeft communicatiebureau ARK bekroond met een Golden Bee Award voor de eneloop expedition 2100. De imagocampagne voor eneloop heeft zijn sporen nagelaten in heel Europa. Vrijdag 20 oktober vierden ARK Communicatie en Panasonic Energy Europe de finale in Milaan.

image3.jpegEen jaar nadat ARK Communicatie en Panasonic Energy Europe de eneloop expedition 2100 op gang trapten, onthaalden ze vorige week de finalisten aan de eindmeet in Milaan. De trektocht duurde in totaal 120 dagen. Met een uitgekiend opdrachtenparcours en mediaplan maakte ARK van de deelnemers echte eneloop-ambassadeurs.

eneloop-expedition-2100_logo

Niet alleen Panasonic Energy Europe en de wedstrijddeelnemers maar ook de sponsors, milieuorganisaties en verdelers van Panasonic eneloop-batterijen stapten mee in het avontuur. Ze deelden het merkverhaal van eneloop met de pers, op sociale media, websites, radio- en televisiezenders … De campagne ging viraal nog voor de trektocht begon.

Ook in de marketingwereld ging de campagne over de tong. Op de prijsuitreiking van de BBN Golden Bees 2017 mocht ARK Communicatie de trofee in ontvangst nemen voor ‘Best Use of Creative’. Het internationale marketingnetwerk BBN verkoos de eneloop expedition 2100 tot creatiefste B2B-marketingcampagne van het jaar, van concept tot uitvoering en resultaat.