ARK valt nooit zonder energie

ark

Budgets / News

arkHet strategische communicatiebureau ARK Communicatie heeft het vertrouwen gewonnen van batterijenproducent Panasonic Energy Europe. Een tipje van de sluier wordt nu al opgelicht: het content- en PR-team van ARK Communicatie staat te popelen om zich op een awarenesscampagne voor Panasonics merk Eneloop te storten in maar liefst acht Europese landen. ARK Communicatie organiseert momenteel een Europese photo challenge rond deze opmerkelijke herlaadbare batterijen (https://photochallenge.panasonic-eneloop.eu). In deze wedstrijd, die vijf edities van telkens drie maanden kent, worden amateurfotografen uitgedaagd om een foto te posten die te maken heeft met een vooraf bepaald duurzaam thema. De internationale winnaars worden verkozen op basis van vind-ik-leuks en sharing op sociale media.

logo-panasonic-eneloopBovendien werd het bureau gevraagd om Panasonics allernieuwste co-branding initiatief met The Angry Birds Movie te helpen ondersteunen. Naast het ontwerpen van alle POS-materiaal en verpakkingen in dit thema, organiseren ze een Angry Birds-wedstrijd die loopt sinds 1 april, tot en met 31 oktober (zie https://angrybirds.panasonic-batteries.com). Omdat content marketing een uitstekende manier is om awareness te genereren, worden beide campagnes ook ondersteund door PR en content op Europees niveau wat een van de specialiteiten is van ARK Communicatie.ark-logo-baseline-h