Arla Foods en Publicis Groupe helemaal plantaardig met Jörd

Crea / News

De natuur is in staat tot het beste, en tot het slechtste. Het beste? Jörd, een drank op basis van haver, gebotteld door Arla Foods en gekweekt door wind, regen en zon. Het slechtste? Een buitenontbijt dat compleet op zijn kop wordt gezet door diezelfde drie natuurelementen. Na een eerste campagne met de film ‘Bitch’, die brons opleverde op de Creative Belgium Awards, zijn Publicis Groupe en Arla Foods nu terug met een nieuwe campagne en de film ‘Lovely Disasters’.

De nieuwe digitale film geeft een voorsmaakje van waar het bij Jörd allemaal om draait. We zien de Scandinavische natuur in al zijn ongefilterde, steeds veranderende vormen: wind, regen en zon. En zoals je van elke goede Scandinavische vrouw kan verwachten, blijft het hoofdpersonage onverstoord haar koffie drinken alsof er niets aan de hand is. Zelfs bij een zware regenbui rent ze niet naar binnen. De 20-secondenspot en de 6- en 15-secondenversies waren deze (regenachtige) zomer te zien in Denemarken. De ‘Lovely Disasters’ bestaan ook in OOH als drieluik dat de wind, de regen en de zon voorstelt.

Credits

Client: JÖRD (Arla Foods)
Contacts: Helle Olander From, Louise Egsgaard Knudsen, Elena Marchenko, Daniel Morales-González, Vadim Smolenkin

Client Lead: Nejwa Jacobs

Account Director: Axelle Gontier

Account Manager: Geoffrey Delhoux

Strategy Director: Yves Van Landeghem

Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen

Connection Planner: Anthony O’Donnell

Chief Creative Officer: Eduardo Marques

Creative Director: Koenraad Lefever

Creatives: Charles-Elie Chauvaux & Jan Denys

Creative Designers: Mauro Cordella, Christophe Vantricht, Justine Depage

Creative Retoucher: Fred Dupont

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout

Moving Images Producer: Daan Feytongs

External production

Production house: Producteur Provocateur

Director: Helen Takkin

Photographer: Ken Oja