Arnaud Vandenberghen naar JCDecaux

News

arno
Om het hoofd te bieden aan de sterke groei en diversificatie in haar productaanbod, ging JCDecaux op zoek naar de geschikte persoon om de nieuwe functie van product strategy director in te vullen, en vond die in de persoon van Arnaud Vandenberghen. Die startte zijn out-of-home carrière 30 jaar geleden in commerciële functies bij diverse sales houses, waarna hij vorm gaf aan de opdracht die posterspecialisten vandaag binnen de mediabureaus bekleden, eerst gedurende 10 jaar als associated manager van Outdoor Services,  nadien gedurende 11 jaar als oprichter van Kinetic België.
Arnaud Vandenberghen gaat op 26 augustus 2015 aan de slag in zijn nieuwe functie bij JCDecaux Belgie-Luxemburg. Hij zal binnen de marketingafdeling de product strategy voor Belgie en Luxembourg voor bestaande en toekomstige producten verder vorm geven, de veelheid van out-of-home producten die JCDecaux commercialiseert op elkaar afstemmen en de integratie van de verschillende producten (2m², Insert, billboard, metro, bus, tram, luchthavens en digitale borden) in een out-of-home mediaplan verder vorm geven. Hiervoor zal hij nauw samenwerken met marketing director Veerle Colin en algemeen directeur Wim Jansen, die deze aanwerving als volgt toelicht: “Arnaud heeft binnen de OOH-wereld een sterk parcours afgelegd en bouwde al die jaren mee aan de evolutie van onze sector. Out-of-home is de afgelopen jaren een groeiend medium, iets wat zeldzaam is sinds 2009 in traditionele media. We zijn dan ook verheugd dat Arnaud heeft aanvaard deel uit te maken van ons team en wensen hem veel succes. Ik ken Arnaud al negen jaar en kijk ernaar uit om dagelijks met hem samen te werken.”