Fan van raclette? In het tweede jaar dat bureau Arpeggio samenwerkt met Entremont, heeft het een Raclette Party-wedstrijd voor het kaasmerk op touw gezet. Deelnemers worden daarin uitgenodigd om aan een rad van fortuin te draaien, waarbij ze kans maken op een van de 3.000 prijzen. Dat die prijzen op raclette geïnspireerd zijn, mag niet verbazen.
Om de actie te ondersteunen serveren Entremont en Arpeggio een wedstrijdsite, met daarnaast POS-materiaal en een digitale campagne. Ook een social en programmatic luik staan op het menu. Die vullen het klassieke mediaplan aan en laten toe om de strategische benadering gericht naar specifieke doelgroepen uit te rollen. Het doel: aan notoriteit winnen en leads generen.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








