Fan van raclette? In het tweede jaar dat bureau Arpeggio samenwerkt met Entremont, heeft het een Raclette Party-wedstrijd voor het kaasmerk op touw gezet. Deelnemers worden daarin uitgenodigd om aan een rad van fortuin te draaien, waarbij ze kans maken op een van de 3.000 prijzen. Dat die prijzen op raclette geïnspireerd zijn, mag niet verbazen.
Om de actie te ondersteunen serveren Entremont en Arpeggio een wedstrijdsite, met daarnaast POS-materiaal en een digitale campagne. Ook een social en programmatic luik staan op het menu. Die vullen het klassieke mediaplan aan en laten toe om de strategische benadering gericht naar specifieke doelgroepen uit te rollen. Het doel: aan notoriteit winnen en leads generen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]